| 6:30 - 8:30 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę |
| 8:30 - 8:50 | Zabawy w kółeczku integrujące grupę, ćwiczenia gimnastyczne |
| 8:50 - 9:00 | Czynności higieniczno-samoobsługowe, przygotowanie do śniadania |
| 9:00 - 9:30 | Śniadanie |
| 9:30 – 10:00 | Zajęcia dydaktyczne zgodne z wybranym programem wychowania przedszkolnego |
| 10:00– 10:20 | Zabawy dowolne zgodne z zainteresowaniami dzieci |
| 10:20 – 10:50 | Zajęcia języka angielskiego |
| 10:50 – 11:20 | Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowoogrodnicze, spacery i wycieczki (w przypadku niesprzyjającej aury – gry i zabawy ruchowe w sali) |
| 11:20 – 11:50 | Zajęcia dodatkowe i specjalistyczne, zgodne z harmonogramem |
| 11:50 – 12:00 | Czynności higieniczno-samoobsługowe, przygotowanie do obiadu |
| 12:00- 12:30 | Obiad |
| 12:30 – 13:45 | Leżakowanie. Odpoczynek poobiedni, wspólne czytanie i opowiadanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej, kolorowanie |
| 13:45 – 14:00 | Czynności higieniczno-samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku |
| 14:00 – 14:30 | Podwieczorek |
| 14:30 – 16:00 | Zabawy zorganizowane lub dowolne, podejmowane z inicjatywy dzieci w kącikach zainteresowań, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci. Zabawy na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci. |